VASKINET FOORUMI - WWW.VASKI.NET Forum Index
RegisterSearchFAQLohjan SääMemberlistUsergroupsLog in
Boltek Salamatutkain + muuta myynnissä - 380 euroa

Reply to topic    VASKINET FOORUMI - WWW.VASKI.NET Forum Index » Myydään - Lahjoitetaan View previous topic
View next topic
Boltek Salamatutkain + muuta myynnissä - 380 euroa
Author Message
Finnwebb
Tulokas
Tulokas

Post Boltek Salamatutkain + muuta myynnissä - 380 euroa Reply with quote
Olisiko joku kiinnostunut ISA väyläisestä Boltek Salamatutkaimesta joka toimii vaikka
ostopäivä on jossakin 1996 vuoden paikkeilla? Äkkiseltään laskettuna vastaavat uudet kamat maksavat
noin 800-900 euroa

Myyn pois kaikki roippeet heti kun saan kamat alas putkesta hintaan 380,00 euroa. Luulen että purku tehdään
syyskuun aikana mutta kerron lähemmin kun ja jos joku kiinnostuu ostamaan boltekin.

Kamoihin kuuluu (jo vanha) ainakin yhdellä ISA väylällä oleva Tietokone 333MHz prsessorilla, muistimäärää
en muista mutta on pyörittänyt xp ohjelmaa ja Nexstorm ohjelmaa ihan siedettävästi, katso täältä koska
mylly on vielä käynnissä http://www.finnwebb.com/wx/finnwebtutkain.html sivusta. (toiminta lopetettu 1.9.2009)
Kiintolevy on jotakin 40 Gt luokkaa, mutta tutkainkoneeksi se on riittänyt. Koneessa myös CD tai DVD asema sekä korppu-asema.
Joskus vanha mylly saattaa lähteä käyntiin itsestään (saattaa johtua BIOS asetuksista, mutta en ole jaksanut tarkistaa),
eli jos halua sammuttaa ihan varmasti, takana on I/O kytkin.
Lopetan päivtykset 1.9.2009, jolloin sivut eivät päivity enää ylläolevassa url osoitteessa, joten katso ennen sitä.

Koneessa ei ole käyttistä kun luovun siitä, saat itse asentaa Win ME'n tai XP'n. Annan mukaan myös lasikuituisen
n. 70 - 90 cm pituisen Boltek-antennin asennusosan jossa muovinen laatikko päässä boltekin antennia varten (sään ja auringon UV säteilyä
kestävä, ei metalli-osia). Tämä asennetaan putken päähän ja metallia ei silloin ole lähellä antennia (ei saa olla).
Ostettu valmiina ENVOA OY'sta ( http://www.envia.fi/ ), ei itse tehty.

Samalla kun vanha mylly lähtee annan samaan hintaan 19" LG Flatron lituskanäytön mukaan, ei 16:9 vaan 4:3 ruudulla, eli vanhan
mallinen koko, josko nyt laajakuvaa voi uudeksi sanoa?. Ohjelmat myös mukaan mutta kartta nexstorm ohjelmaan sekä Lightning/2000
ohjelmissa on tietty Porvoota varten tehty, siihen on väsättävä oma kartta tai ostettava Astrogenic Systemsiltä oma kartta.
Mukana myös olemassa jokun versiomallin omaava Lightning/2000 ohjelma jos haluaa sitä käyttää.

Kaapeli menee pätkiksi purettaessa, eli antennin ja koneen välinen kaapeli on siis ostettava tai tehtävä itse (MMS)? Saa ostaa IL Oy myynnistä.

En jaksa kirjoitella lisää yksityiskohtia, mutta Boltek on toiminnassa ja purettu toimivana, mylly sekä kuvaruutu toimii! Kysy lisää täällä jos alkaa kiinnostamaan?
TAKUUTA tai Teknistä tukea en anna, koska kaikki on käytettyä tavaraa ja maksun/luovutuksen tapahduttua olet omillasi,, en huijaa vaan teen tilaa
lyhytaalto radio antennille putken päähän. Olen ollut netissä boltekin kanssa ekana suomessa vuodesta 1996 joten alkaa ehkä riittämään minulle Wink

Sen verran lisää, että NexStorm lisenssin muutos omin nimiin maksaa 18,00 euroa, ja valmista karttaa voi muuttaa ohjelmasta käsin kordinaattien suhteen
50-70 km Porvoosta, jolloin kordinaatit vielä pitävät paikkansa mikäli et asu kauempana? Ja tietty siihen kuuluu StormVue Java sovellus

Pieni mahdollisuus vaihtoon päikseen DX- eli lyhytaalto liikenne-vastaanottimeen saattaa olla mahdollista (riippuu siitä mitä tarjoat),
kysy vaikka webmaster(@)finnwebb.com (ei sulkuja) tai YV:ll' foorumissa?
Thu Aug 27, 2009 23:17 View user's profile Send private message
Finnwebb
Tulokas
Tulokas

Post MYYTY !!! Reply with quote
Tämä on jo myyty Lokakuussa 2009
Thu Jan 07, 2010 11:35 View user's profile Send private message
Reply to topic    VASKINET FOORUMI - WWW.VASKI.NET Forum Index » Myydään - Lahjoitetaan All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to: 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum